tit-reglaments

Reglament de les 24 hores per parelles

Aquesta prova té un objectiu molt senzill: fer el major nombre possible de quilòmetres durant 24 hores entre 2 persones. Cada parella decideix quan “fer el canvi”: cada hora, cada 2 hores,… Quan vulgueu!! Però sigueu ràpids a la “zona de boxes” perquè el rellotge no s’atura i els vostres companys tampoc!!

Horari

Inici: Dissabte a les 12:00.
Final: Diumenge a les 12:00.
Lloc: Pistes de Can Dragó – Av. Meridiana (Barcelona).

Inscripcions

• Es podran realitzar les inscripcions en quan s’obrin en aquesta mateixa web, a l’apartat d’inscripcions, per TPV, a un preu de 120 € cada parella.
• El dia de la prova hi haurà unes urnes on podran fer-se altres aportacions benèfiques addicionals de qualsevol quantia.
• Una vegada formalitzada la inscripció, si per qualsevol motiu l’atleta no pogués participar, preguem ho comuniqui a l’organització tan aviat com sigui possible. Els diners no seran retornats en cap cas en tractar-se d’un acte benèfic.
• El termini d’inscripció finalitzarà el 5 de desembre o quan s’arribi a les 10 parelles inscrites.
• Les persones amb discapacitat visual que necessitin participar amb l’ajuda de guies, ho hauran de fer constar al formulari d’inscripció de forma obligatòria i abans del 5 de desembre hauran d’enviar un mail a 24hores@corredors.cat amb el nom, cognom, DNI i data de naixement de les persones que facin de guia.
• No està permesa la participació amb bastons, cadires de rodes, hand-bikes o qualsevol altre element que pugui dificultar la normal celebració de la competició.
• Les persones participants permeten, explícitament, que el seu nom, cognom, sexe i any de naixement es publiquin a les llistes d’inscrits, així com a la de resultats parcials i finals, seguint la normativa establerta.
• Els inscrits cedeixen de manera expressa a l’organització, i sense límit temporal, el dret a reproduir la seva imatge en qualsevol tipus de reportatge o foto.
• Amb la inscripció a aquesta competició el participant eximeix als organitzadors de qualsevol possible dany, tant físic com psicològic, que pugui patir ell o causar a un altre participant.

Desenvolupament de la prova:

• Aquesta competició es celebra sota el reglament de la “International Association of Ultrarunners” (IAU Guidelines) i de la “International Association of Athteltics Federations” (IAAF Rules), que tots els corredors han de conèixer i accepten en el moment de tramitar la inscripció.
• La sortida de la prova és a les 12:00h, però els atletes hauran de presentar-se i recollir el seu dorsal a les instal•lacions entre les 9:30 i les 10:30h.
• Cada parella rebrà un xip, que s’haurà d’anar passant d’un corredor a un altre, i 2 dorsals: un per cada corredor.
• A l’hora de recollir els dorsals serà obligatòria la signatura d’un document eximint l’organització de qualsevol responsabilitat en cas de patir qualsevol lesió durant la prova, tot i que l’organització proporciona serveis mèdics per vetllar per la seva salut.
Pots descarregar l’arxiu aquí
• L’organització cedirà a les parelles un espai per poder ordenar tot el que cada atleta necessiti durant la prova, i comptaran amb l’ajuda de voluntaris.
Si alguna parella vol portar una carpa s’ha de posar en contacte amb l’organització, però en cap cas la podrà utilitzar en exclusivitat per falta d’espai per carpes individuals o per parelles.
• L’organització posarà a disposició dels atletes aigua, refresc de Cola, beguda isotònica, fruita, fruits secs i barretes energètiques. Qualsevol altra necessitat dels atletes haurà de ser aportada pel propi corredor.
• Durant la prova els atletes ocuparan els carrers exteriors de la pista: els carrers 6,7 i 8.
• La distància per la qual es multiplicarà el número de voltes realitzades és la longitud del carrer 6, de 437,70m.
• La prova finalitzarà a les 12h en punt del migdia de diumenge. Uns minuts abans l’organització entregarà uns cartrons amb el número de dorsal a cada parella, que haurà de deixar al terra en el moment que soni la botzina final, perquè els jutges de la competició puguin mesurar, amb roda calibrada, els metres del parcial de volta des de l’últim pas per la catifa del xip.
• Cada 3 hores s’efectuarà un canvi de sentit per compensar el nombre d’hores en què els atletes giren al voltant de la pista. Aquest gir serà anunciat i senyalitzat per l’organització.
• El dorsal s’haurà de portar sempre visible i a la part davantera.
• Qualsevol parella retirada haurà de comunicar-ho a l’organització i tornar el xip.
• Està prohibit fer necessitats fisiològiques fora dels vestidors, lavabos i cabines químiques de les instal.lacions.• Els jutges de la prova vetllaran pel compliment de la normativa de la IAU i la IAAF i podran amonestar cautelarment amb una targeta groga o desqualificaran el participant si es repeteix l’incompliment de la norma.
• Hi haurà una zona de descans per als atletes que desitgin descansar. Els propis atletes s’hauran de portar tot el necessari per a la zona de descans (sac de dormir, mantes,…)
• Els lavabos i dutxes estaran disponibles durant el transcurs de la prova així com després de l’acabament de la mateixa.
• Aquesta prova serà controlada per ChampionChip.
• Hi haurà trofeu per a les 3 primeres parelles classificades. Tots els participants que arribin a meta rebran una medalla commemorativa. El lliurament de trofeus es realitzarà un cop finalitzada la prova.

Condicions especials per la situació sanitària

Serà una edició diferent, on ens hem vist forçats a fer canvis en el funcionament i circulació habitual que fem per Can Dragó. Intentarem que es noti el menys possible, però segur que comprendreu que cal posar per davant la seguretat sanitària.

Per aquest motiu, és important que llegiu el Pla d’actuació i prevenció Covid que tenim publicat al web, del qual us avancem alguns aspectes importants a tenir en compte:

– Per poder accedir a les instal·lacions, tots els corredors, acompanyants, voluntaris i organització haurem de presentar el certificat de vacunació amb pauta completa o PCR negatiu amb una validesa inferior a les 72h.
– Corredors i acompanyants (màxim un per corredor) haureu de portar signat el Document d’exempció de responsabilitat que us podeu descarregar a l’enllaç.
– Les instal·lacions de Can Dragó estaran dividides en 3 zones. A la Zona 1 només hi podran accedir els participants. A la zona 2, els acompanyants i l’organització i a la zona 3, el públic.
– La mascareta serà obligatòria en tot moment. Els participants se la podran teure als 200m de l’inici de la competició.
– A la zona de les carpes dels corredors caldrà mantenir la distància de seguretat entre persones que no siguin de la mateixa bombolla de convivència.

Gràcies per la vostra comprensió en aquests moments difícils.