tit-reglaments

Reglament de les 24 hores en equips de 3 a 6 corredor@s

Aquesta prova té un objectiu molt senzill: fer el major nombre possible de quilòmetres durant 24 hores entre els membres del teu equip. Cada equip decideix quan “fer el canvi”: cada hora, cada 2 hores,… Quan vulgueu!! Però sigueu ràpids a la “zona de boxes” perquè el rellotge no s’atura i els vostres companys tampoc!!

Horari

Inici: Dissabte a les 12:00.
Final: Diumenge a les 12:00.
Lloc: Pistes de Can Dragó – Av. Meridiana (Barcelona).

Inscripcions

• En el moment que s’obrin les inscripcions, es podran fer a través d’aquesta mateixa web, a l’apartat d’inscripcions, per TPV, a un preu de 180 € cada equip.
• El dia de la prova hi haurà unes urnes on podran fer-se altres aportacions benèfiques addicionals de qualsevol quantia.
• Una vegada formalitzada la inscripció i si per qualsevol motiu l’atleta no pogués participar, preguem ho comuniqui a l’organització tan aviat com sigui possible. Els diners no seran retornats en cap cas en tractar-se d’un acte benèfic.
• El termini d’inscripció finalitzarà el 5 de desembre o quan s’arribi als 10 equips inscrits.
• Les persones participants permeten, explícitament, que el seu nom, cognom, sexe i any de naixement es publiquin a les llistes d’inscrits, així com a la de resultats si acaben la cursa, seguint la normativa establerta.
• Els inscrits cedeixen de manera expressa a l’organització, i sense límit temporal, el dret a reproduir la seva imatge en qualsevol tipus de reportatge o foto.

Desenvolupament de la prova:

• Aquesta competició es celebra sota el reglament de la “International Association of Ultrarunners” (IAU Guidelines) i de la “International Association of Athteltics Federations” (IAAF Rules), que tots els corredors han de conèixer i accepten en el moment de tramitar la inscripció.
• La sortida de la prova és a les 12:00h, però el representant de cada equip haurà de presentar-se i recollir el seu dorsal a les instal•lacions entre les 9:30 i les 10:30h.
• Cada equip rebrà un xip, que s’haurà d’anar passant d’un corredor a un altre, i 2 dorsals: un per al corredor en competició i un altre dorsal “extra” per al següent rellevista. D’aquesta manera, el corredor que es prepara per iniciar el seu relleu es pot col•locar el dorsal amb calma i fer únicament el canvi de xip a la zona de boxes de manera més ràpida. És responsabilitat de l’equip custodiar el dorsal “extra”, tot i que sempre podeu deixar-lo a la nostra secretaria.
• Els relleus hauran de tenir una durada mímima de 30 minuts
• Durant la prova els atletes ocuparan els carrers interiors de la pista: els carrers 1,2 i 3.
• La distància per la qual es multiplicarà el número de voltes realitzades, és la longitud del carrer 1, de 400m.
• La prova finalitzarà a les 12h en punt del migdia de diumenge. Uns minuts abans l’organització entregarà uns cartrons amb el número de dorsal a cada equip, que haurà de deixar al terra en el moment que soni la botzina final, perquè els jutges de la competició puguin mesurar, amb roda calibrada, els metres del parcial de volta des de l’últim pas per la catifa del xip.
• Cada 3 hores s’efectuarà un canvi de sentit per compensar el nombre d’hores en què els atletes individuals giren al voltant de la pista. Aquest gir serà anunciat i senyalitzat per l’organització i afectarà també als equips participants.
• El dorsal s’haurà de portar sempre visible i a la part davantera.
• Qualsevol equip retirat haurà de comunicar-ho a l’organització i tornar el xip.
• Els jutges de la prova vetllaran pel compliment de la normativa de la IAU i la IAAF i podran amonestar cautelarment amb una targeta groga o desqualificaran el participant si es repeteix l’incompliment de la norma.
• Els lavabos i dutxes estaran disponibles durant el transcurs de la prova així com després de l’acabament de la mateixa.
• Aquesta prova serà controlada per ChampionChip.
• Hi haurà medalles per als 3 primers equips classificats. El lliurament de trofeus es realitzarà un cop finalitzada la prova.

Condicions especials per la situació sanitària

Serà una edició diferent, on ens hem vist forçats a fer canvis en el funcionament i circulació habitual que fem per Can Dragó. Intentarem que es noti el menys possible, però segur que comprendreu que cal posar per davant la seguretat sanitària.

Per aquest motiu, és important que llegiu el Pla d’actuació i prevenció Covid que tenim publicat al web, del qual us avancem alguns aspectes importants a tenir en compte:

– Per poder accedir a les instal·lacions, tots els corredors, acompanyants, voluntaris i organització haurem de presentar el certificat de vacunació amb pauta completa o PCR negatiu amb una validesa inferior a les 72h.
– Corredors i acompanyants (màxim un per corredor) haureu de portar signat el Document d’exempció de responsabilitat que us podeu descarregar a l’enllaç.
– Les instal·lacions de Can Dragó estaran dividides en 3 zones. A la Zona 1 només hi podran accedir els participants. A la zona 2, els acompanyants i l’organització i a la zona 3, el públic.
– La mascareta serà obligatòria en tot moment. Els participants se la podran teure als 200m de l’inici de la competició.
– A la zona de les carpes dels corredors caldrà mantenir la distància de seguretat entre persones que no siguin de la mateixa bombolla de convivència.

Gràcies per la vostra comprensió en aquests moments difícils.